رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: پیگیری استاندارد‌سازی واحدهای پذیرایی و گردشگری قم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران ارائه می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ واحدهای اقامتی،پذیرایی، گردشگری و تفریحی برای درجه‌بندی و بهره‌برداری از مزایای سازمان الزام به استانداردسازی خدمات هتلی، بهداشت و ایمنی و مقاومت ساختمانی هستند.

رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شرکتی برای تطبیق استانداردسازی تاسیسات گردشگری قرارداد منعقد کرده است تا هتل‌داران، مهمانپذیرها، مجتمع‌های توریستی و تفریحی با این شرکت همکاری کرده و از کارشناسان و ارزیابان برای منطبق‌سازی با استانداردهای کشوری استفاده کنند.

وی افزود: پس از انطباق و بررسی به عمل آمده و بعد از رفع نواقص، تاسیسات گردشگری می‌تواند از مزایای استانداردسازی بهره‌مند شود.

وی تصریح کرد: این طرح موجب می‌شود تا صاحبان واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری با ارائه خدمات مطلوب با یکدیگر به رقابت بپردازند و از نرخ رقابتی برخوردار شوند.

در پایان خاطر نشان کرد: اماکن اقامتی و پذیرایی حداقل استانداردهای مصوب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را رعایت کنند، ضمن دریافت گواهینامه استاندارد، نرخ خدمات آنها نیز رقابتی و پیشنهادی می‌شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.