معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با وجود فروکش کردن موج شدید آنفلوآنزا در کشور و استان کرمانشاه این بیماری کماکان در استان حضوری پر رنگ دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با وجود فروکش کردن موج شدید آنفلوانزا در کشور و استان کرمانشاه این بیماری کماکان در استان حضوری پر رنگ دارد.
دکتر ابراهیم شکیبا گفت: هنوز هم آمار ابتلا به این بیماری در سطح استان بالاست و شهروندان باید نکات ایمنی را در مواجهه با این بیماری رعایت کنند.

وی افزود: خوشبختانه امسال به دلیل همراهی خوب شهروندان با توصیه‌های کارشناسان بهداشتی آمار مرگ و میر کمتری را بدلیل آنفلوانزا در استان شاهد بودیم که اتفاق بسیار مثبتی است.

شکیبا از مردم خواست، تا حد امکان به عیادت بیماران نروند، از روبوسی و دست دادن پرهیز کنند، بصورت مداوم دست و صورت خود را با آب و صابون بشویند و در صورت بروز نشانه‌های بیماری به پزشک مراجعه کنند، از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند و مراقبت خود از افراد در معرض خطر(کهنسالان، کودکان، مادران باردار و افراد دارای بیماری های مزمن) را تشدید کنند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.