مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف وضعیت معلمان پیمانی آموزش و پرورش از سال 89 منوط به اخذ تصمیم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد فاضل  با بیان اینکه زمان تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت معلمان پیمانی از سال 89 مشخص نیست، اظهار کرد: باید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی را اعلام کند و درباره زمان آن تصمیم بگیرد.
 
وی همچنین درباره استخدام 15 هزار نیرو در آموزش و پرورش در سال آینده گفت: این رقم هنوز مصوب نشده و باید بودجه سال آینده مصوب شود تا بتوان درباره آن اظهارنظر کرد.
 
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش ادامه داد: اما این نکته را باید در نظر گرفت که مهمترین مسیر جذب نیرو در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است و ما همه تلاشمان این است که هیچ نیرویی خارج از مسیر یاد شده وارد آموزش و پرورش نشود و توصیه بر تقویت همین مسیر است.
 

منبع: ایسنا
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۱ دی ۱۳۹۴
چرا من فارغ التحصیل ارشد دانشگاه تهران باید در غیر انتفاعی با ساعتی ۵ هزارتومان کار کنم بیمه 260 هزارنومان در ماه از جیب خود واریز کنم چرا بایدده برابر نیروی رسمی تلاش کنم و کمتر از یک دهم آنها حقوق بگیرم من که تلاشم را کرده ام از بهترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شدم ....کی باید جواب من و امثال من رو بده