معاون پشتیبانی و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در سه ماه آغاز سال تحصیلی 94 تاکنون چهار واحد آموزشی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، امیر حسین عرب فرد اظهار کرد: مدارس خاتم الانبیا با نه کلاس ، اکبر طالبیان با 18 کلاس، حبیب اله واحدی با 11 کلاس، تقی زاده با 11 کلاس، از جمله مدارسی است که با بهره برداری از آنها تاکنون 51 باب کلاس درس با زیر بنای پنج هزار و 750 متر مربع به فضای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.

به گفته وی، سه باب کتابخانه، سه باب آزمایشگاه و چهار سایت و کارگاه رایانه و چهار باب سالن از جمله فضاهایی است که در این مدت به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری، با بهره برداری از مدارس سید محسن عزیزی، زنده یاد تبریزی، زهره اصفهانیان و بنیاد برکت 41 باب کلاس درس و چهار سالن اجتماعات در قالب چهار واحد آموزشی با زیربنای سه هزار و 930 متر مربع از محل کمک های نیکوکاران مدرسه ساز در شهرستان کاشان به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: شهرستان کاشان یکی از مناطقی است که با بیشترین مدارس فرسوده است به طوری که در حوزه مرکزی، فین، راوند و لتحر از مجموع 189 واحد آموزشی ، 30 واحد آن مربوط به 45 سال قبل بوده و 16 درصد مدارس این شهرستان بیش از نیم قرن قدمت دارند و تخریبی هستند.

عرب فرد گفت: پنجشنبه شانزدهم دیماه مدرسه حبیب اله واحدی با 11 کلاس درس و فضاهای جانبی کارگاه، کتابخانه، اتاق بهداشت و سالن اجتماعات به بهره برداری رسید که دومین واحد آموزشی است که توسط این نیکوکار کاشانی به آموزش و پرورش اهدا شده است.  

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.