تجمع اعتراض آمیز طلاب ، روحانیت ، علمای اهل سنت و اقشار مختلف مردم در محکومیت اعدام آیت الله نمر، رهبر شیعیان عربستان امروزبا حضور امامان جمعه تشیع و تسنن تربت جام ، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام در این تجمع گفت : خدای متعال وقتی به خشم می‌آید انتقام الهی به میدان خواهد آمد و دست انتقام الهی در کمین سران سعودی است.


علی اکرامی با محکوم کردن اقدام آل سعود در اعدام شیخ مجاهد آیت الله نِمر افزود : این شهید بزرگوار برای هدایت بندگان خدا حرکت انقلابی خود را آغاز کرد و سران آل سعود نتوانستند این روشنگری را تحمل کنند.

در ادامه این مراسم مدرس حوزه علمیه اهل سنت تربت جام گفت : جنایتی که آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر انجام داد نه عقلانی و نه منطقی بود و از نظر عقلی و فکری کار ناشایستی انجام داد و هیچ فرد هوشیاری این جنایت را مرتکب نمی شود.


مولوی احمدی افزود : شهید شیخ نمر برای ابراز حقیقت ها و اعتقادات دین اسلام توسط آل یهود به شهادت رسید اگر حکام آل سعود غمخوار اسلام هستند چرا سلمان رشدی را نمی کشنند که به مقدسات اسلام توهین کرد .

وی تصریح کرد: خون شهدا پای مال نخواهد شد و حکام آل سعود با این جنایت ها نمی توانند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند ، ملت جهان اسلام با شهادت شیخ نمر متحد تر شده است و وحدت شیعه و سنی در ایران ریشه دار است.


مدرس حوزه علمیه اهل سنت تربت جام با اشاره به فتنه ها استکبار جهانی که اهل سنت به اهل بیت محبت و مودت ندارن خاطرنشان کرد : اگر کسی به اهل سنت این تهمت را بزند که انان اهل بیت را دوست ندارند این یک تهمت ناروا و نابخشودنی است و انان خائن به اسلام و قران و پیامبر هستند.

مولوی احمدی تأکید کرد : ایمان ما اهل سنت به اهل بیت است و اگر دوست نداشته باشیم مسلمان نیستیم.


وی گفت : همه باید در هر زمان و مکان بیدار و آگاه و بصیر باشیم که کار دشمنان اسلام ایجاد تفرقه و اختلاف است.

امام جمعه تربت جام نیز با محکوم کردن جنایات آل سعود گفت : امروز مسلمانان شیعه و سنی به بصیرتی رسیده اند که دشمانان مشترک خود را تشخیص می دهند.


حجت الاسلام موسوی فر افزود : امروز وحدت شیعه و سنی در اسلام ناب محمدی باعث وحشت دشمانان شده است.

وی با اشاره به جنایات آل سعود اضافه کرد : اجداد آل سعود از قبیله یهود اهل جنگ شمشیر و قدرت طلبی هستند.

موسوی فر تصریح کرد : شهادت شیخ نمر و سایر شهدا ظاهر تلخی دارد اما آینده ای بسیار روشن و شیرینی داشته که باعث روشنگری جهان اسلام و برملا شدن چهره نفاق می شود.

امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد : شیخ نمر شهید راه عدالت شد و مسلم نتایج خوبی را شاهد خواهیم شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.