پليس شهرستان "جهرم" با انهدام باند سارقان موتورسيكلت، پرده از 16 فقره سرقت برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهرستان "جهرم"، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" افزود: در همين رابطه، ماموران كلانتري12 "مطهري" هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي به فردي كه در حال پرسه زدن اطراف موتورسيكلت هاي پارك شده در جلو يكي از اماكن عمومي بود، مظنون شدند.

وي تصريح كرد: اين فرد با اقدام به موقع ماموران، دستگير و در بازرسي بدني از وي 13 عدد انواع كليد قفل و سوئيچ موتورسيكلت، يك عدد چراغ قوه و يك قبضه چاقو كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با اشاره به انتقال متهم به پليس آگاهي، اضافه كرد: اين سارق در بازجويي هاي اوليه به همدستي دو نفر در سرقت و يك مالخر معترف كه همگي در عمليات هاي غافلگيرانه دستگير شدند.

سرهنگ"انصاري" اظهار كرد: متهمان در تحقيقات انجام شده به 16 فقره سرقت موتور سيكلت اعتراف كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

وي ادامه داد: هنگام پارك موتورسيكلت خود ضمن قفل و زنجير کردن، آن را در شعاع ديد خود و افراد مطمئن قرار داده و در صورت امكان، موتور سيكلت را در پاركينگ پارك و آن را روشن رها نكنند و در صورتي كه قصد پارك در محل هاي شلوغ را دارند، حتماً آن را به نرده هاي حاشيه خيابان با قفل و زنجير ببندند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.