در طرح ويژه نوروزی ميزان وقوع سرقت موتورسيكلت در كلانشهر اصفهان طی 11 روز نوروز امسال 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: با اقدامات پيشگيرانه توسط پليس و همكاري خوب مردم در 11 روز اول سال جاري شاهد كاهش 23 درصدي وقوع سرقت موتورسيكلت و 13 درصدي خودرو در اصفهان بوديم.

وی در ادامه به منظور رعايت برخی موارد در زمينه پيشگيری از سرقت موتورسيكلت به شهروندان گفت: درصورت امكان موتورسيكلت خود را در پاركينگ‏هاى عمومى كه داراى مسئول مشخص است پارك كرده و موتورسيكلت خود را به هنگام پارك نمودن به تجهيزات ايمنى و بازدارنده مجهز كرده با قفل و زنجير آنرا به شيئى ثابت و محكم وصل كنيد .

اين مقام انتظامی ادامه داد: از تحويل موتورسيكلت به اشخاص ناشناس حتى براى چند دقيقه كوتاه خوددارى كرده واز خريد موتورسيكلت بصورت قولنامه‏اى مخصوصاً از افراد ناشناس خوددارى نموده معامله را در دفتر اسناد رسمى به ثبت برسانيد تا در صورت سوء استفاده عواقب قانونى آن متوجه شما نگردد.

سرهنگ ياردوستی گفت: در صورت سرقت موتورسيكلت خود چون احتمال استفاده نامشروع و حتى ضد امنيتى از موتورسيكلت مي‏رود، بنابراين سريعا به نزديكترين حوزه يا كلانترى محل مراجعه و مشخصات كامل موتورسيكلت اعم از شماره انتظامي، شماره موتور، شماره بدنه، رنگ، مدل و سيستم آن را برابر اسناد مالكيت اعلام كنيد.

رئيس پليس مركز استان در پايان با بيان اينکه خاطر نشان كرد: اعتماد مردم به پليس مهمترين سرمايه پليس است و نيروی انتظامي نيز همواره دركنار مردم و با همكاري آنها در راستاي تحقق امنيت اجتماعي گام بر مي دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.