سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت :علی رضا بیرانوند با رد پیشنهاد پرسپولیس از سوی باشگاه نفت در تیم ما می ماند.

رویای پرسپولیسی شدن بیرانوند به باد رفتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سرانجام پس از کش و قوس های فراوان داستان حضور علی رضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران به انتها نرسید و این بازیکن که 2 روز گذشته با حضور در دفتر سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک قدمی سرخ پوش شدن قرار داشت به هدف خود نرسید.
با توجه به این که بیرانوند ظهر روز چهارشنبه قرارداد خود را با باشگاه نفت به مدت یک سال دیگر و تا پایان فصل 1395.96 در سازمان لیگ به ثبت رساند امید مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتقال دائمی وی به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ تا حدود زیادی رنگ باخت چرا که نفتی های پایتخت تنها با انتقال قرضی دروازه بان ملی پوش خود موافق بودند.
به هر حال ورود حسین هدایتی عابربانک پرسپولیس نیز نتوانست هواداران پرسپولیس را برای ورود بیرانوند به این تیم امیدوار کند و در نهایت با اظهارات امروز منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت داستان این انتقال با ناکامی سرخ پوشان پایان یافت.
در خصوص همین اتفاق با رحیم ایرانیان سرپرست باشگاه نفت گفت و گویی انجام دادیم.
وی در این باره گفت :خیلی خوشحالم که این انتقال شکل نگرفت چرا که کادر فنی نفت به شدت با رفتن بیرانوند به پرسمولیس مخالف بود و خوشبختانه باشگاه به خواسته منصوریان توجه کرد و سبب شد دروازه بان ملی پوش ما به فعالیت خود در نفت ادامه دهد.
وی افزود :حتم بدانید سایر بازیکنان نیز از این اتفاق خوشحال هستند و کیفیت نفت در نیم فصل دوم با حفظ بیرانوند افزایش خواهد یافت چرا که نفت تیم یکدستی است و نباید این هماهنگی از بین برود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار