مدیرعامل باشگاه نفت تهران در برنامه تلویزیونی به انتقاد از علی رضا بیرانوند پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منصور قنبرزاده در برنامه چهارسوی ورزش درباره انتقال بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بیان کرد:من ابتدا خیلی شوکه هستم.چرا که بیرانوند با وجود 13 سال سابقه در نفت 5 دقیقه قبل از شروع برنامه درحالی که با من تلفنی صحبت کرده بود نگفت که قرار است در این برنامه حاضر شود.البته اگر وی می گوید با پیامک به من خبر داده امیدوارم که این گونه باشد.

 وی ادامه داد:باید بگویم خیلی خوشحالم که برخلاف صحبت های این جند روز بیرانوند اعلام می کند برخی بازیکنان تا 45%دریافتی داشته اند چرا که قبلا عنوان می شد بازیکنان ما تنها 30%گرفته اند.من این موضوع را به فال نیک می گیرم.

وی افزود:بیرانوند با نفت قرارداد بسته و نظر سرمربی تیم برای انتقال وی شرط است.آیا حرفه ای است که بدون موافقت منصوریان و مدیریت باشگاه وی به تیم دیگری منتقل گردد.من به بیرانوند گفته بودم برای جلوگیری از حواشی با خانواده به سفر رود اما ناگهان متوجه شدم وی برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفته که من هیچ گله و اعتراضی بابت این اقدام ندارم. هر چند توافقاتی برای مذاکره بین 2 باشگاه شکل گرفته بود اما قرار نبود بیرانوند چنین رفتاری کند.

قنبرزاده گفت :در حال حاضر بیرانوند با ما قرارداد بسته و فارغ از میزان دریافتی به ما تعهد دارد.ما روز چهارشنبه  تمدید قرارداد وی را در سازمان لیگ به ثبت رساندیم و با توجه به تعطیلات پایان هفته نمی توانستیم به وی پرداختی داشته باشیم.همان گونه که آلویس نانگ به دلیل برآورده نشدن مطالباتش از سوی باشگاه نفت می تواند به فیفا شکایت کند اگر بیرانوند نیز به مبلغ دریافتی خود اعتراضی دارد می تواند آن را از طریق مراجع قضایی فدراسبون پیگیری کند.

مدیرعامل نفت در ادامه بیان کرد:ما هم به احساسات هواداران پرسپولیس احترام می گذاریم اما مصالح باشگاه نفت باید لحاظ شود.اگر کادر فنی نفت با این انتقال موافق باشد می توان شرایط رفتن بیرانوند را با همفکری هیئت مدیره نهایی کرد.

وی افزود :من به عنوان مدیرعامل باشگاه به فکر اوضاع مالی هم هستم .انتقال پورعلی گنجی به چین یک میلیارد و ششصد و همچنین یعقوب کریمی برای نفت سود به همراه داشت.ضمن این که ما به دلیل پارگی رباط و مصدومیت های سخت برخی از بازیکنان تاوان سنگینی دادیم.به هرحال بیرانوند دریافتی های پنهانی داشته است و باید با حرفه ای گری در تمرینات شرکت کند.

وی در مورد تاریخ عقد قرار داد بیرانوند گفت :ما 14 مرداد 1394 با وی به مدت 2 فصل قرارداد بستیم اما به دلیل بسته شدن پنجره نقل وانتقالات ابتدای فصل نتوانستیم آن را ثبت کنیم که سازمان لیگ اعلام کرد برای ثبت قرارداد در نیم فصل فرصت داریم.مصطفی شهبازی  می تواند در این باره شهادت دهد. به هر حال اگر باشگاه نفت تخلفی کرده باشد  بیرانوند می تواند با 2 خط نامه به کمیته انضباطی اعتراض کند.هر حکمی هم صادر شود باشگاه نفت تبعیت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار