آثار بهزاد بادامی در فرهنگسرای اشراق میزبان علاقمندان به هنر طراحی و عکاسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روزهای سرد زمستان یکی پس از دیگری سپری می شود و عشق و محبت بین آدم ها دل ها را گرم می دارد. 

خانه ها در هوای سردترین فصل سال با عطر وجود اعضای خانواده روشن می شود و شب های بلند گاهی با تفال زدن به دیوان حافظ و گاهی نیز با تماشای تابلوهای زیبای هنری به آرامی طی می گردد.

بله تماشای تابلوهای غنی بر دیوار منازل یکی از زیباترین توجهات ما ایرانی هاست که دلمان می خواهد همواره با دنیای هنر عجین باشیم و از آن غافل نشویم.

حالا هر خانواده با در نظر گرفتن طبع و سلیقه ای که دارد یکی از شاخه های هنر به مذاقش خوش تر می نشیند و آثاری مناسب با آن را خریداری کرده و در چیدمان خانه از آن بهره می برد.

نقاشی، خوشنویسی، طراحی، دکوراتیو و شاخه های دیگر هنر هرکدام حرفی برای گفتن دارند و وقتی که علاقمن باشیم می توانیم با تماشای آن با دنیای خالق اثر آشنا تر شده و با پس زدن لایه های رویی به عمق کار پی ببریم.

اما زمانی که تصمیم به خرید آثار هنری میگریم باید بدانیم کجا برویم و چگونه خرید کنیم.

نگارخانه های دولتی و خصوصی و بویژه فرهنگسراها محل مناسبی برای خرید با کیفیت آثار هنری است.چرا که تنها در این صورت است که از کیفیت و اصل بودن اثر اطمینان پیدا می کنیم و می توانیم علاوه بر امکان تماشای تعداد زیادی تابلوی هنری از نزدیک با هنرمند صحبت کرده و همفکری داشته باشیم.

به همین بهانه سری به نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق می زنیم که از امروز میزبان آثار بهزاد بادامی است.

عنوان این نمایشگاه "بشر-احساس" می باشد که خود هنرمند در بیانیه ای برای آن چنین نوشته است: از ابتدای تاریخ بشریت، از هنگامه خلق حضرت آدم، کلیدی ترین عنصر و موتور محرکه ی کنش و رفتار انسان احساس بوده است.

تمام انچه به تاریخ کنش و واکنش ادمی باز میگردد چه اعمال شیطانی و قبیح و چه اعمال ربانی و انسانی از احساساتی منحصر به فرد سرچشمه گرفته است.

چه بسیار جامعه شناسان و روان شناسانی که سال ها بر روی پیشینه ی تاریخی و فرهنگی ارزش ها اداب و رسوم مذهب ساختار اقتصادی نظام تربیتی کنش های عصبی و هزار و یک فاکتور دیگر در یک اجتماع کوچک مطالعه و پژوهش کرده اند و ساختاری فرضی از نظام رفتاری انها را ترسیم نموده اند اما پس از چندسال یک حادثه ی کوچک تمام محاسبات و پیش بینی های انها را بی اثر و بی اعتبار ساخته است. گ. انکه علی رغم تمامی پیشرفت های علم در قرن اخیر نهاد بشر و کالبد ادمی ویژگی های کشف نشده و ناشناخته ی بسیار دارد و شاید بتوان اذعان نمود که احساسات و اعمال منبعث از ان در همین حوزه ی کشف ناشده ها جای میگیرند و اگرچه تا کنون در خصوص ان قلم های بسیاری به کاغذ لغزیده و اهالی اهل روانشناسی و جامعه پژوهی مجاهدت های بسیاری در این مسیر داشته اند وقوع حوادثی که حکایت از خرق عادت ادمی دارد خود میتواند گویای این امر باشد که این عزیزان تا رسیدن به نقطه مورد نظر مسیر طولانی در پیش دارند.

در نمایشگاه بهزاد بادامی می توانید 40 تابلوی عکس و 26 تابلوی نقاشی را مشاهده نمایید.

نمایشگاهی که برای بازدید از آن تا 23 دی ماه از ساعت9 الی 19 فرصت دارید به فرهنگسرای اشراق رفته و در نگارخانه افرینش نقش ساعتی را با تابلوها بگذرانید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.