مشهد؛

نابودی انقلاب اسلامی هدف غرب از نفوذ در منطقه است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا هدف غرب از راه اندازی جنگ نیابتی و نفوذ در کشورهای منطقه را نابودی انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم هوشیاری و بیداری تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا شب گذشته در سی و پنجمین یادواره شهدای هویزه در سبزوار با بیان اینکه غرب می‌خواهد انقلاب اسلامی را پیش چشم جهانیان نابود کند، گفت: آن‌ها از عوامل خود مانند داعش استفاده کرده‌اند و در منطقه جنگ نیابتی به راه انداخته‌اند و این نفوذی است که استکبار جهانی ایجاد کرده است؛ آن‌ها امروز دست به جنگ نیابتی زده‌اند و عوامل نفوذی خود را در منطقه سامان داده‌ و ضایعات بزرگی را به‌وجود آورده‌اند.

سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی افزود: امروز دشمن در داخل هم سعی دارد از عوامل نفوذی خود استفاده کند تا وحدت ملت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند؛ ما باید در این عرصه هوشیار و بیدار باشیم و همانطور که شهدای ما با اخلاص، راه انقلاب را پیش بردند، ما هم به رسالت خود عمل کنیم.

وی با تاکید بر تاثیرِ حضور مردم در تمام صحنه‌ها، تصریح کرد: اگر ما بیدار، هوشیار، بصیر و در صحنه باشیم مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد و ما به سوی تمدن نوین اسلامی با اتکا به معنویت پیش خواهیم رفت.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه بزرگداشت شهیدان، بزرگداشت آرمان‌های متعالی و ارزش‌های گرانقدر است، گفت: شهدا مقدس‌ترین و ارزشمندترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان را نثار دین و انقلاب کردند.

سرلشکر ایزدی با تاکید بر اینکه شهدای هویزه "گروه اخلاص" بودند، افزود: اخلاص منشاء همه پیروزی‌های انقلاب اسلامی است؛ اخلاص برای توحید، ولایت و جهاد است.

وی با تاکید بر کلمه "لا اله الا الله" تصریح کرد: این کلمه دژ و قلعه مستحکمی است که همه باید در این مسیر گام برداریم و شرط گام برداشتن در مسیر هدایت، ولایت است؛ فلسفه حرکت انسان در جهاد اکبر و جهاد افضل معنی می‌یابد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه شهیدان بر عهد و پیمان خود با خداوند استوار بوده‌اند، یادآور شد: به همین دلیل ما باید از منتظران باشیم؛ شهدای هویزه، شهدای اخلاص بودند و زمانی که خداوند صدق و راستی ما را دید، خواری و ذلت را در دل دشمن فرود آورد و پیروزی را بر ما نازل کرد.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه ما در منطقه سربداران سابقه دیرینه داریم، افزود: ما کربلا‌های مکرری را در سرزمین سربداران داشته‌ایم و این حرکتی که ما از شهدای هویزه می‌بینیم، در این سرزمین سابقه‌دار است. کاری که شهدای هویزه انجام دادند چون بر مبنای صدق بود و هست آثارش نیز تا ابدیت پا بر جاست.

وی گفت: درسی که حماسه هویزه خلق کرده، محدود به ما نیست بلکه به همه بشریت است و باید توجه کنیم که در این راه، این اتفاقات بزرگ سرمایه‌های وزین انقلاب اسلامی است.

انتهای پیامگ/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.