نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های کشور منطقه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام و المسلمین گواهی،گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای منطقه با آلت دست قرا رگرفتن در برابر نظام سلطه گری کینه‌ورزی خود را با ایجاد جریان‌های قومیتی در کشور نشان دادند.

وی در مورد احزاب و قومیت های مختلف که در اوایل انقلاب ایجاد شده است،اظهار داشت:جریان‌های پانتوکردیسم،پانتوترکیسم،جریان پانتوعربیسم از جمله جریان های قومیتی حاصل از عملکرد گروه‌های غیر انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه باید از ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف دوری جست اظهار کرد:دشمنان اسلام سعی در ایجاد تفرقه بین مسوولان و مردم دارند.

وی افزود: کسی که حرف تفرقه انگیز می‌زند در واقع همان فردی است که از تفکر آمریکایی تغذیه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی گفت:ایجاد جریان در هر کشوری دارای دو منشاء داخلی و خارجی است که باید مراقب جریان‌های داخلی بود؛زیرا که انحرافات در بخش های مختلف از همین محل رخ می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ درخصوص اجرای 150 هزار حلقه معرفت در حوزه آموزش بسیجیان خاطرنشان کرد: باید کوشش شود تا اجرا ی این برنامه آموزشی برای بسیجیان تا با ارائه صحیح اصول و قوانین به بهترین نحو آموزش داده شود

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی در امور مختلف دارد تاکید کرد: در بحث سبک زندگی باید بیشتر فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.