سنندج؛

رژِیم آل سعود سرسپرده رژِیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر است

امام جمعه موقت سنندج گفت: رژِیم آل سعود سرسپرده رژِیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر است و برای خوشنودی اربابان خود دست به انواع جنایات ضد انسانی و ضد اسلامی می زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن جنایات رژِیم آل سعود در منطقه و به شهادت رساندن آیت الله نمر رهبر شیعیان این کشور گفت: قتل و کشتار مسلمانان چیزی جز رسوایی را برای حکام سعودی به ارمغان نخواهد آورد.

وی افزود: حکام مرتجع آل سعود برای خوشنودی اربابان اسرائیلی و آمریکایی خود دست به کشتار مسلمانان می زنند و در حقیقت آنان خائن الحرمین هستند.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: کشتار مردم بی دفاع یمن، کمک تسلیحاتی و مالی به ارتش جنایتکار نیجریه، حمایت از گروه های تروریستی در عراق و سوریه و به شهادت رساندن عالمی مجاهد و آزادی خواه همچون آیت الله نمر از جمله جنایت هایی است که رژیم آل سعود برای خوش خدمتی به اربابان خود انجام داده است.

ماموستا حسینی افزود: مردم مسلمان کردستان جنایات آل سعود در منطقه و به ویژه اعدام آیت الله نمر را به شدت محکوم کرده و امروز نیز پس از اقامه نماز جمعه انزجار خویش را از جنایات آل سعود به جهانیان اعلام می کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته از کسب رضایت مردم و خدمت به آنان به عنوان والاترین امر نام برد و از همه مسئولان استان خواست که در این راستا تمام توان خویش را به کار گیرند.

ماموستا حسینی همچنین به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: افرادی که برای این مهم داوطلب شده اند قدم در مسیر خدمت به مردم نهاده اند و امیدواریم آنانی که از سوی مردم انتخاب می شوند با تمام توان برای رفع دغدغه های مردم و توسعه استان گام بردارند.

وی گفت: کردستانی ها همواره در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشرو بوده اند و امیدواریم در انتخابات سال جاری نیز شاهد حضوری گسترده و پرشورتر از قبل مردم استان باشیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.