یاسوج ؛

نمازگزاران یاسوجی راهپیمایی ضد آل‌سعود برپا کردند

به دنبال اقدام جنایتکارانه اعدام آیت‌الله النمر، نمازگزاران یاسوجی راهپیمایی ضد آل‌سعود برپا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ بعد از ظهر امروز و همزمان با اتمام مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، نمازگزاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی کردن تابوت نمادین آیت‌الله شهید باقرالنمر راهپیمایی ضد آل‌سعود برپا کردند.

در این مراسم که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان برگزار شد، مردم فریادهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و در نهایت مرگ بر رژیم جنایتکار و مزدور آل‌سعود سر دادند.

در این راهپیمایی مردمی، شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» سر داده شد.

نمازگزاران یاسوجی از مصلای شهر تا مسجد صاحب‌الزمان«عج» تابوت نمادین آیت‌الله شهید نمر را حمل کردند که با اشک زنان و مردان و جوانان در رثای این شهید مظلوم همراه بود.

در پایان مراسم نمازگزاران یاسوجی در پاسخ به بندهای بیانیه‌ای، شعار «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر» سردادند.

در این بیانیه که در چهار بند تنظیم شده بود نمازگزاران یاسوجی تأکید کردند که شعاع گسترده شهادت در مکتب اسلام و خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر موجب تسریع در روند حرکت‌های انقلابی مسلمانان جهان خواهد شد.

در این بیانیه همچنین بر این نکته تأکید شده که امت اسلامی با این اقدام آل‌سعود وحدت خود را حفظ خواهد کرد و این رژیم تاوان چنین اقدام جنایتکارانه‌ای را پس خواهد داد.

همچنین در این بیانیه ابراز امیدواری شده که مردم عربستان وارد موج جدیدی از بیداری اسلامی بر ضد خاندان آل‌سعود خواهند شد.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.