نماینده ولی فقیه در استان مرکزی موضع گیریهای رژیم آل سعود علیه ملت ایران را محکوم کرد و گفت: آل سعود به هیچ وجه صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امام جمعه اراک گفت: این رژیم ملعون نمی تواند بر کشتار مظلومانه ی بیش از 460 نفر از هموطنان و 7 هزارنفر از زائران حرم الهی و حمایت از داعش و دیگر جریانها و کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم یمن توسط سلاحهای ممنوعه، به بهانه های واهی، سر پوش بگذارد.

وی در ادامه به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کردو جلوگیری از خروج بیهوده ی ارز از کشور را در پیشرفت و توسعه ی کشور مهم دانست وی گفت: خیلی نباید به امید بیگانگان بود، باید همه ی زمینه های پیشرفت را در داخل فراهم کرد.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین به ملاقات ائمه ی جمعه ی کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار، ایشان به اهمیت نماز جمعه و حق الناس بودن انتخابات و دقت در کار همه ی دستندرکاران انتخابات تاکید زیادی داشتند.

امام جمعه ی اراک در پایان به کشف حجاب توسط رضا خان و تیراندازی در مسجد گوهرشاد در سال 1314 هم اشاره کرد و افزود: امروزه پس از گذشت 70 سال، حجاب به پرچم عزت و نماد افتخار بانوان جامعه ی اسلامی ایران تبدیل شده است.

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: نماز جمعه ، آل سعود ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.