کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار رستمی با اشاره به موقعیت و جایگاه خاص گلف در کشور گفت:گلف رشته ای است که باید تعریف جدایی از دیگر رشته های ورزشی برای آن در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود؛به لحاظ فرهنگی این رشته ورزشی باید با عنوان دیگری در سطح جامعه تعریف شود

و از عنوان رشته اشرافی به ورزش نخبگان تغییر نام پیدا کند.

معاون ساماندهی امور جوانان خاطرنشان ساخت؛گلف باید همچون دیگر رشته‌های ورزشی در میان عموم مردم گسترش پیدا کند و در سطح جامعه به عنوان رشته ای ارزش آفرین مطرح شود، و از آنجا که در بازی گلف باید از هوش اجتماعی و معنوی بالایی برخوردار بود ،باید به سمتی گام برداریم تا بتوانیم این رشته را بیش از گذشته به جوانان و سایر اقشار جامعه کنیم .

رستمی در ادامه صحبت هایش اذعان داشت: باتوجه به جمعیت 25 ملیون نفری جوان کشور باید در شناسایی و جذب افراد نخبه و علاقه مندان به این رشته ورزشی تلاش بیشتری صورت گیرد و با فرهنگ سازی و ایجاد کلوپ ها و آکادمی های مختلف ورزشی در این راستا اقدامات مفیدی انجام شود.

رستمی از حمایت و پشیبانی معاونت ساماندهی امور جوانان از برنامه های پیش روی فدراسیون گلف خبر داد و افزود؛در راستای جذب جوانان و نخبگان به رشته‌های ورزشی و رهایی آنان از انزوا طلبی،شخصا از برنامه ها و اهداف گلف ورشته‌های تحت پوشش آن حمایت خواهم کرد تا تعریف صحیح و درستی از این رشته در میان اقشار مختلف جامعه به وجود آید.

در این دیدار کیکاوس سعیدی گزارشی از وضعیت موجود گلف کشور و دستاوردهای فدراسیون در بخشهای برون مرزی و توسعه زیرساختها ارائه و با اشاره به تقویت و گسترش زیر ساختهای گلف از تدوین طرح احداث آکادمی گلف د رمراکز استانها خبر داد.

همچنین رئیس فدراسیون گزارشی اجمالی از رشد 20 پله ای جایگاه تیم ملی گلف کشورمان در مسابقات جهانی و همچنین ارتقاء رنکینگ آسیایی در این رشته به سمع معاون ساماندهی امورجوانان رساند.

گفتنی است مهدی جوکار مشاور فدراسیون در امور جوانان نیز در این دیدار در خصوص جذب و حضور جوانان در گلف و رشته های تحت پوشش بیش از گذشته خبر داد و گفت:با حمایت معاون ساماندهی امورجوانان و رئیس فدراسیون در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی بیشتر در راستای توسعه و گسترش این رشته تلاشهای بیشتری انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار