فرمانده انتظامی استان مشاركت مردم را در كاهش جرايم موثر خواند و گفت: مشاركت مردم برای همكاری تنگاتنگ با پليس نقش موثری در مهار و كاهش جرايم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی در بازديد از يگان امداد استان زنجان، با تاكيد بر اينكه در انجام ماموريت ها رضايت خدا و مردم بايد ملاك عمل باشد، گفت: زماني كه كارها و تلاش ها در راستاي رضايت خدا و مردم صورت گيرد ارزشمند بوده و ماندگار است.

صالحی افزود: با توجه به رويکرد ناجا که استفاده از توان مردم در ايجاد نظم و امنيت درسطح جامعه است، استفاده از پتانسيل موجود و مشارکت دادن مردم در توليد نظم و امنيت نيز تاثير مثبتي در کاهش جرايم دارد.

وي با بيان اينكه در اجراي قانون بايد راعايت اخلاق مد نظر قرار گيرد خطاب به کارکنان يگان امداد، گفت: تامين امنيت كشور از بزرگترين كارهاي ارزشمندي است كه شما توفيق خدمتگزاري در اين زمينه را پيدا كرده ايد.

فرمانده انتظامي استان زنجان نيروي انتظامي را خدمتگزار مردم بيان كرد و گفت: بايد تمام تلاش ها و فعاليت هاي ما براي مردم و در جهت رضاي خداوند متعال باشد.

صالحی بيان داشت: پليس بايد هوشمند باشد در غير اين صورت نمي تواند ماموريت هاي مرتبط را به نحو مطلوب انجام دهد، اکنون نيز با بهره برداري از تکنولوژي روز و هوشمند سازي بخش هاي خود، درصدد ارتقاء رضايت مندي مردم هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: با توجه به حساسيت هايي که در کار مأموران کلانتري ها و پاسگاه ها هست و با در نظر گرفتن ارتباط مستقيم آنان با مردم لازم است فرماندهان و رؤسا به عملکرد و رفتار پرسنل خود توجه ويژه اي داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: نيروي انتظامي مدافع و حافظ ارزش هاي اسلامي و انقلابي بوده و در اين راستا از تمامي ظرفيت هاي خود بهره مي برد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: مشارکت ، پلیس ، کاهش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.