فرمانده انتظامي زنجان بر ضرورت مشاركت جدي اقشار مختلف جامعه در تامين امنيت پايدار تاکید کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور در جلسه پرسش و پاسخ با كاركنان انتظامي شهرستان زنجان، با اشاره به اينكه هدف اصلي پليس خدمت رساني به مردم است، گفت: كلانتري ها و پاسگاه ها بايد مأمن و پناهگاه مردم باشند و کارکنان بايد با احساس مسئوليت و تلاش مضاعف ماموريت هاي محوله را به خوبي انجام دهند.

وي ادامه داد: پشتيباني مردم از پليس بزرگترين سرمايه اجتماعي ما محسوب مي شود كه بايد با اجراي مطلوب تر ماموريت ها و برخورد کريمانه با مردم موجب تقويت و افزايش سرمايه اجتماعي شويم.

اين مقام انتظامي بر مشاركت جدي اقشار مختلف جامعه در تامين امنيت پايدار تاكيد کرد و گفت: همه اقشار مختلف جامعه بايد سهم خود را در تامين امنيت به خوبي ايفاء كنند و پليس را در اين راه ياري رسانند.

خاني پور بر تعامل نزديك مردم و نهادهاي دولتي با پليس براي پيشگيري از جرايم اشاره کرد و ادامه داد: امنيتي كه با مشاركت مردم شكل گيرد پايدارتر بوده و اين مشاركت حلقه هاي زنجيره امنيت را مستحكم تر مي کند و اين همكاري بايد به روز و متناسب با تغييرات سريع اجتماعي صورت گيرد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان تصريح كرد: تقويت باورهاي ديني و ارزش هاي اسلامي و برگزاري مستمر کلاس هاي آگاه سازي نقش مهمي در صيانت از کارکنان و کاهش جرايم آنان دارد.

اين مقام انتظامي با تاکيد بر ضرورت تقويت فريضه امر به معروف و نهي از منکر در يگان هاي انتظامي، تصريح کرد: مهمترين موضوع در زمينه امر به معروف و نهي از منکر اجراي آيين نامه انضباطي است.

وي به نظارت و كنترل مديران و فرماندهان بر عملكرد زير مجموعه اشاره کرد و گفت: مديران بايد الگوي زير مجموعه بوده و هرگونه عملكرد آنها سرمشقي براي مجموعه همكاران آن رده باشد.

خاني پور با تاكيد بر رعايت انضباط ظاهري و معنوي توسط همه كاركنان گفت: اگر ما در انجام ماموريت هاي خود از همه امکانات بهره مند باشيم ولي نيروي انساني سالم و درست نداشته باشيم به اهداف اصلي خود نخواهيم رسيد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: ضرورت ، مشارکت ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.