نخستین مانور عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران سرخس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی در حاشیه این مانور گفت: نخستین مانور بصورت میز گرد و دومین مانور عملیاتی می باشد که با فراخوان دستگاهای پیشرو آغاز می شود و برای نخستین بار در استان مانور کاملی در سرخس برگزار شد و همه کارگروه های تخصصی ، دستگاه های عملیاتی ، نیروهای انتظامی و نظامی و با محوریت فرمانداری در مانور شرکت کردند.

حجت علی شایانفر افزود: سناریوی خاصی را مدیریت بحران شهرستان طراحی کرده بود و نتیجه آنچه که مناسب بود رقم خورد و اکثر دستگاه ها با تمام توانمندی خود در مانور شرکت کردند.

وی گفت: سرخس بدلیل وجود سد دوستی ، چاه های نفتی ، پالایشگاه گاز و اهمیت اقتصادی این شهر یکی از شهرستان های مهم و ویژه استان است و به این دلیل مدیریت بحران استان و شهرستان وظیفه دارد برای مقابله با حوادث و سوانح آماده باشد و در این جهت گام بردارد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی با اشاره به کار مهمی که توسط بنیاد مسکن سرخس در این مانور انجام شده بود افزود: شناسایی مشخصات و مطالعات مکان مانور بود که کار خوب و ارزشمندی توسط بنیاد مسکن انجام شده بود.

شایانفر خاطرنشان کرد: با توانمند شدن شورای مدیریت بحران در شهرستان ها میزان آمادگی افزایش می یابد و خسارات ناشی از حوادث هم کاهش می یابد.

اختصاص 100 میلیارد ریال برای آبرسانی به سرخس

وی گفت: در سال جاری 100 میلیارد ریال برای آبرسانی شهری و مبلغ 3 میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی سرخس از محل اعتبارات مدیریت بحران استان اختصاص داده شده است.



برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.