فرماندار سرخس گفت: کوتاهی دربرنامه ریزی و مدیریت بحران مشكلات غیر قابل جبرانی ایجاد می كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسين سنجراني در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران سرخس افزود: در مديريت بحران ، پيشگيري از بحران و آمادگي براي مقابله با بحران از اهميت خاصي برخوردار است و همه دستگاه هاي اجرايي مي بايست از قبل براي مقابله با حوادث احتمالي برنامه ريزي كنند.

وی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی در موقع بحران باید با يكديگر تعامل و همكاري داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانند در كمترين زمان ممكن بحران را مديريت كنندگفت :كارگروهاي 10 گانه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان تصميمات حوزه كاري و مرتبط خود را كاربردي و كارشناسي اتخاذ كنند و نتايج را براي تصميم گيري به دبيرخانه شورا ارسال نمايند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران سرخس با تاكيد بر نقش مهم معتمدين برای جلوگيري از بروز حوادث عمدي افزود: مشاركت مردمي را در مقابله با افزايش خسارات مهم برشمرد و با بيان غيرمترقبه بودن برخي حوادث از ادارات عضو ستاد بحران خواست تا با ارائه آموزشهاي لازم و همچنين برگزاري مانورهاي عملياتي و آزمايشي ، شهروندان را براي مقابله با شرايط نامطلوب آماده كنند.

سنجراني خاطرنشان كرد: دستگاه هاي اداري و اجرايي كمبودها و امكانات خود را به دبيرخانه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان اعلام نمايند.

ز/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.