کرمانشاه؛

حمایت از ورزش یکی از اولویت‌های استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان فواید ورزش کردن گفت : توسعه و گسترش ورزش پیامدهای بسیار مثبتی در میان قشرهای مختلف مردم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ اسدالله رازانی با بیان اینکه بودجه ای هیئت ها کم می باشد افزود: مجموع اعتباراتی که اداره کل ورزش و جوانان در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار می دهد حدود 150 میلیون تومان است که به طور متوسط سهم هر هیأتسه میلیون تومان می شود که این مبلغ بسیار ناچیز است.

استاندار کرمانشاه حمایت از ورزش را یکی از اولویت های استان دانست واظهار کرد: سعی می‌کنیم از راه‌های مختلف به حمایت از هیأت‌های ورزشی استان بپردازیم و برای اشتغال ورزشکاران مدال آور در سطح جهانی و ملی نیز به اداره کل ورزش و امور جوانان کمک کنیم.

رازانی ادامه داد: در اولین گام مصوب شدیک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در اختیار ورزش استان قرار گیرد که مبلغ قابل توجهی است. بر اساس این قانون دستگاه های اجرایی مجازند یکدرصد از اعتبارات خود را به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت های ورزش و امور جوانان در قالب قوانین بودجه کشوری هزینه کنند.

وی افزود: 40 درصد از این اعتبارات اختصاص یافته در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد که می توانند آن را صرف توسعه ورزش کارمندی، تجهیز اماکن ورزشی و حمایت از تیم‌های ورزشی و هیئت‌های ورزشی کنند. همچنین 30 درصد از این اعتبار متعلق به آموزش و پرورش است و این اداره می‌تواند از این اعتبارات برای ورزش دانش آموزی و توسعه زیرساخت های ورزشی هزینه کند.

این مدیر ارشد همچنین بیان کرد: 30 درصد دیگر به اداره ورزش و جوانان اختصاص می‌یابد که جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشیو توسعه ورزش روستایی هزینه می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

 

برچسب ها: کرمانشاه ، ورزش ، اولویت ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.