مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از برگزاری جشنواره غذا و شیرینی محلی بانوان این استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سلاحورزی گفت: در راستای فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر این جشنواره در قالب ۴۰ غرفه از توانمندی های بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی اقتصادی و اجتماعی به مدت چهار روز در قلعه فلک افلاک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره فقط برای فروش نبوده و برای به نمایش گذاشتن خلاقیت ها و اختراعات بانوان نخبه و فرهیخته استان است، افزود: همچنین ورزش همگانی و صبحگاهی با حضور اقشار مختلف زنان در پارک بانوان خرم آباد در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی گفت: روز ۱۵ بهمن ماه پیاده روی عظیم بانوان لرستانی در راستای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.

سلاحورزی به برگزاری کارگاه های آموزشی خانواده ایرانی اسلامی و سبک زندگی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره غذا و شیرینی محلی بانوان روستایی و بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی و برپایی دو ایستگاه صلواتی و نقاشی در مسیر راهپیمایی از دیگر اقدامات بانوان در دهه فجر است.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی در چهار رشته تنیس روی میز، شطرنج، دارت و طناب کشی ویژه بانوان شاغل در ادارات اشاره کرد و افزود: همایش انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی و برپایی ایستگاه پرسش و پاسخ ویژه خواهران در نماز جمعه ۱۶ بهمن ماه دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.