15 هزار بسته آموزشی در هفته جاری از سوی کمیته فرهنگ شهروندی در میان کارمندان شهر اصفهان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان بابیان اینکه این بسته های آموزشی شامل سه محصول فرهنگی است تصریح کرد: کتاب "رازهای یک سفر درون شهری" از جمله کتاب های در نظر گرفته شده در این بسته است که به صورت طنز استفاده صحیح از وسایل حمل و نقل عمومی و پرهیز از استفاده بی جهت از خودرو شخصی را آموزش میدهد.

محمد حسن مردانی کتاب "بیست گرم طلا" از مجموعه کتاب های ریحان با موضوع حسنخلق و چگونگی روابط شهروندان در جامعه و همچنین بروشور آموزشی "سیگار و عوارض آن" با موضوع پیشگیری از اعتیاد به مواد دخانی را از دیگر محصولات توزیعی برای کارمندان برشمرد.

وی افزود: کارمندان ادارات شهر اصفهان در قالب طرح "دانش پذیران غیرحضوری ادارات" می توانند درخواستهای خود جهت دریافت بسته های فرهنگی را از طریق واحد روابط عمومی ادارت و سازمانهایی که در آن، مشغول به کار هستند، با کمیته فرهنگ شهروندی در میان گذاشته و به شکل رایگان از این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است، در این طرح ماهانه محصولات متنوع آموزشی اعم از کتاب، نشریه، نرم افزار، فیلم و... برای خانواده کارمندان بخش دولتی و خصوصی شهر اصفهان توزیع می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.