اصفهان؛

اجرای برنامه های فرهنگی در مجتمع های مسکونی شهر اصفهان

برنامه های ویژه ای با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی در آپارتمان های پر جمعیت اجرا می شود.

اجرای برنامه های فرهنگی در مجتمع های مسکونی شهر اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسن مردانی دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، نصب سازه های فرهنگی در آپارتمان هایی که دارای بیش از 100 خانوار هستند را از جمله برنامه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: هرماه در این سازه ها محصولات جدید فرهنگی از جمله کتاب، بروشور ، پوستر و موارد دیگر قرار می گیرد که بیشتراین محصولات با موضوع فرهنگ آپارتمان نشینی است.

وی اجرای تئاتر و مسابقه در آپارتمان های پر جمعیت شهر را از دیگر برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی برشمرد و اظهار کرد: هر ماه به صورت دوره ای گروهی از هنرمندان تئاتر اصفهان به این آپارتمان ها می روند و برای ساکنان برنامه اجرا می کنند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با عضویت ساکنان آپارتمان ها در طرح ذکر شده برنامه های فرهنگی شهر نظیر ساخت اشیاء تزئینی با مواد بازیافتی و آموزش کشت و نگهداری گل و گیاهان برای دانش آموزان و دیگر ساکنان نیز اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: آن دسته از ساکنان آپارتمان های پر جمعیت بالای 100 خانوار که تمایل دارند این برنامه ها در محل سکونتشان اجرا شود می توانند درخواست خود را از طریق نامه هیئت مدیره ساختمان با کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.