آبادان؛

برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی

نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی فرصتی برای تبادل افکار و تجربیات و برنامه ریزی اقدامات هماهنگ و در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام است.

مسعود صدری افزود:از اهداف این نشست بهبود هماهنگی، هم افزایی و ایجاد وحدت رویه در انجام امور محوله، به ویژه موضوعات اساسی بهبود فضای کسب و کار، اجرای اصل 44 قانون اساسی، رفع موانع تولید و اجرای سند راهبردی استان است.

سعید طاهری رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان نیز در این نشست گفت: اعضای این شورا نمایندگان سازمانهای تاثیرگذار در اقتصاد استان هستند و هر مدیری از ظرفیت ها و مسائل سازمان متبوع خود مطلع است.

محسن کاویانی مدیر کل امور مالیاتی استان خوزستانهم در این نشست گفت: اجرای قانون جامع مالیاتی اثر مهمی بر اقتصاد بازار خواهد داشت بنابراین موفقیت در اجرای آن نیازمند اقدام های جدی و دقیق است.

نیلوفر بحریه مدیر بورس منطقه ای استان خوزستان در این نشست گفت: بر اساس تجربه یک دهه فعالیت بورس می توان با انجام یک سری هماهنگی های بین سازمانی، امور سرمایه گذاران و سهامداران را تسهیل کرد.

در پایان این جلسه نیلوفر بحریه به عنوان دبیر نشست های شورای مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی انتخاب شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.