فرماندار اصفهان بر کنترل امور مالی و اعتبارات دهياری ها و اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومي فرمانداري اصفهان فرماندار اصفهان در نشست شوراي مديران فرمانداري با تأكيد بر كنترل و نظارت بر اعتبارات و امور مالي دهياري ها اظهار داشت:بخشداران بايد با رعايت سقف جاري و عمراني بر درآمدها و مصارف دهياري ها نظارت دقيق وكاملي داشته باشند.

فضل ا.. كفيل با تأكيد بر نظارت بر عملكرد شوراها و شوراي بخشهاي 6 گانه شهرستان افزود: مشكلات و خلاء هاي مالي بخش ها نبايد از طريق شوراهاي بخش جبران شوند بلكه باید در رفع مشكلات مردم، ساماندهي ها و طرح هاي عمراني از آنها استفاده کرد.

وي بر رصد نظارت و دقت بر اجراي طرح ها و هزينه صحيح اعتبارات دهياريها و شوراي بخشها تأكيد كرد و گفت: پيشرفت و اجراي طرح ها بايد به هنگام و حداقل به صورت فصلي انجام و در اين رابطه تذكرات لازم به دستگاه هاي ذي ربط داده شود.

كفيل درباره مشاركت دستگاه هاي مختلف در راستاي نابودی كانون هاي بيماري سالك در شهرستان تصریح کرد:جمع آوري پسماندهاي ساختماني، فعال شدن تيم هاي لانه كوبي، طعمه گذاري و آموزش مردم، ازجمله راه هاي مؤثر در نابودی كانون هاي بيماري زا و كاهش ابتلا به بيماري سالك در شهرها و روستاهاي شهرستان است كه پيگيري اين امور با فعال شدن كميته برنامه ريزي در هر بخش با مشاركت مراكز بهداشت شهرستان انجام ميشود.

گفتني است, هريك از مديران در اين نشست به برخي مسائل و مشكلات موجود حوزه خود اشاره كردند.  



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.