مدیر حوزه علمیه استان خوزستان؛ متأسفانه به دلیل نبود مهندسی واحد مقابله با جریان های انحرافی، کارها عمدتاً پراکنده شکل گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، گفت: مراحل اولیه تهاجم فرق ضاله از سال 73 آغاز شد و از همان موقع، مکرراً به مسئولان در این خصوص تذکر دادیم! اما متأسفانه مسئولی سخن ما را باور نکرد و پس از گذشت 10 سال و وقوع چندین حادثه تلخ، بالأخره برخی‌ها به این باور رسیدند که دشمن درصدد نفوذ است.

وی تصریح کرد: پس از مشاهداتی مبنی بر تحرکات شدید دشمن در مناطق شهری و حاشیه‌ای، بازهم حرکت مفید و مؤثری که می‌شد اسمش را مقابله با حرکت‌های انحرافی نامید، صورت نگرفت و دشمن روز به روز پیش روی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، تصریح کرد: پراکندگی فعالیت‌ها، سبب شد تا دشمن از فضای بدون رقیب استفاده فراوانی کند و آسیب‌های جدی را به بنیان‌های فکری، اعتقادی مردم وارد آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور اظهار داشت: در دوره‌ای که دشمن از همه توان برای انحراف در عقاید و باورهای دینی مردم استفاده می‌کند، طلاب یا همان سربازان امام زمان(عج)، مأموریت افسری انجام می‌دهند و این نشان از عزم جدی آنان برای مقابله با دشمن است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: خوزستان ، حوزه ، طلاب ، تهاجم ، تذکر ، فرق ، ضاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.