وزارت دفاع آمریکا برای تکمیل واحدهای سایبری خود تا سال 2018، واحدهای جدیدی را در ایالت تگزاس برای حفاظت سایبری، ایجاد خواهد کرد.

غلبه بر ترس سایبری با ایجاد واحدهای جدیدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است: گارد ملی هوایی و ارتش ایالت تگزاس، واحدهای سایبری را برای حفاظت از اطلاعات حساس ذخیره‌شده در سرورهای دولت، ایجاد خواهند کرد. بیش از 100 نفر در این واحدهای جدید، مشغول به کار می‌شوند. این واحدها زیر نظر وزارت دفاع آمریکا هستند و بخشی از مجموعه‌ی واحدهای سایبری این وزارتخانه، محسوب می‌شوند.

دولت آمریکا مدعی است، 61 هزار حمله‌ی سایبری در سال 2013، به سازمان‌های فدرال، صورت گرفت. وزارت دفاع این کشور هم‌اکنون دارای 10 واحد سایبری گوناگون در سراسر آمریکا است.

جان نیکولز (John Nivhols)، مدیر سازمان نظامی تگزاس گفت: کارمندان این واحدهای جدید در تگزاس، دارای سابقه‌ای برجسته در زمینه‌ی برنامه‌نویسی هستند.» شایان‌ذکر است این سازمان در نظر دارد کارمندان این واحدها را از اعضای ماهر گارد ملی و بخش خصوصی، تأمین کند.

وی افزود: بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند به ملت خود کمک کنند، اما نمی‌خواهند این کار را در تانک یا هواپیما انجام دهند. این افراد در عرصه‌ی فضای سایبر مهارت زیادی دارند.

مقامات نظامی تگزاس گفته‌اند: گروه‌های حفاظت سایبری در واحدهای جدید تگزاس، می‌توانند به حوادث سایبری، پاسخ دهند. این واحدها تا سال 2018، به‌طور کامل وارد مرحله‌ی عملیاتی خواهند شد. ایجاد واحدهای جدید سایبری در ایالات مختلف آمریکا، جزئی از برنامه‌ی پنتاگون برای رسیدن به اشرافیت اطلاعاتی و حفاظت سایبری از شبکه‌های نظامی این کشور است.

منبع: سایبربان 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.