رسانه ملی در جلب مشاركت مردم درانتخابات نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازیزد؛  عباس حيدري مديركل حوزه استاندار و مسئول كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گفت: رسانه ملي در جلب مشاركت حداكثري مردم در دو انتخابات مهم پيش رو نقش مؤثر و برجسته‌ای دارد.

حيدري افزود: دو انتخابات پيش روي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نقش مهمي در سرنوشت كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران دارد و بر مناسبات منطقه‌ای بسيار تأثيرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: اين انتخابات سياست خارجي و تأثيرگذاري كشور در دنيا را به‌صورت برجسته آشكار می‌کند.

حيدري افزود: حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري همواره بر اين نقش تأكيد کرده‌اند و جلب اعتماد مردم و محقق كردن خواسته‌های مردم همواره در صدر اقدامات مسئولین است.

رئیس كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گفت : باهدف ايجاد وفاق، همدلي و جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش رو آماده هرگونه همكاري با صداوسيما و رسانه‌های گروهي استان هستيم.

مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي نیز در اين نشست ضمن قدرداني از فعالیت‌های صداوسيماي مركز يزد در توليد و پخش برنامه‌های قابل‌تحسین اظهار داشت: شايسته است از ظرفیت‌های بالا و پتانسيل مطلوب ایام‌الله دهه فجر و جشن‌های انقلاب در راستاي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش رو استفاده كنيم.

عباس ملازينليادامه داد: با شور و شعوري كه ملت ايران دارند انتظار داريم حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم در هفتم اسفندماه سال جاري رقم بخورد.

وی اظهار اميدواري كرد که همكاري و هماهنگي مستمر و تنگاتنگ كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با صداوسيماي مركز يزد به جلب مشاركت مردم و تقويت روحيه نشاط و اميد در آن‌ها منتهي شود.

احمد پهلوانيان مديركل صداوسيماي مركز يزد گفت: رسانه ملي به هيچ جريان سياسي و شخص و گروه خاصي گرايش ندارد و براي جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

پهلوانيان افزود: اگر بتوانيم از پتانسيلي كه در ايام دهه مبارك فجر نهفته است استفاده مطلوب نماييم قطعاً حضور مردم در انتخابات پرشورتر خواهد شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.