مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از گذشت چند سال از شهرستان شدن لنده هنوز چارت سازمانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده به تصویب نرسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عزت‌الله بهشتی‌فرد   با اشاره به اهمیت و جایگاه منابع طبیعی در آینده کشور گفت: منابع طبیعی یک موهبت الهی بوده که حفاظت و حراست از این میراث ارزشمند وظیفه عموم مردم و مسئولان در سطوح مختلف است.

وی افزود: مسئولان با برنامه‌ریزی صحیح زمینه و بستر لازم جهت بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از این موهبت الهی‌ را فراهم می‌سازند و مردم هم با استفاده صحیح از آن مسئولان را در حفاظت و حراست از این موهبت همراهی می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرستان لنده از جمله معدود شهرستان‌های باسابقه استان بوده که از ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری برخوردار است.

بهشتی‌فرد در ادامه به وضعیت نمایندگی منابع طبیعی در شهرستان لنده اشاره و یادآور شد: با توجه به اینکه هنوز چارت سازمانی اداره منابع طبیعی لنده به تصویب نرسیده و این اداره زیر مجموعه شهرستان کهگیلویه اداره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات اداری و خودرویی و حتی نیروی انسانی آن نیز متناسب با نمایندگی در بخش‌ها بوده که از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به شایعاتی در خصوص تصویب چارت سازمانی اداره لنده اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ ابلاغ و یا نامه رسمی در این خصوص به دست ما نرسیده است.

بهشتی‌فرد افزود: یک دستگاه خودرو برای این اداره خریداری شده که به زودی تحویل نمایندگی در این شهرستان خواهد شد و تمام تلاش ما بر این است که امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت و حراست از منابع طبیعی و امکانات اداری در اختیار همکارانمان در این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.