مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از افزایش دو مترمربعی سرانه فضای سبز مشهد از سال 90 تاکنون خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از افزایش 2 مترمربعی سرانه فضای سبز مشهد از سال 90 تا 94 خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با توسعه فضای سبز شهر ضمن کاهش آلودگی هوا به زیبایی بصری فضای شهری مشهد نیز بیافزاییم.

احمدرضا سلامی توسعه فضای سبز و زیرساخت‌های آن در مشهد را مورد توجه وزارت کشور و سازمان ملل دانست و افزود: همین مساله منجر به اخذ جایزه برتر شهرداری مشهد در حوزه فضای سبز در جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌های کشور شد.

وی گفت: حوزه فضای سبز شهرداری مشهد در بین 22 شهرداری شرکت‌کننده بعد از بررسی عملکرد‌ها حائز رتبه برتر در سطح ملی و در بخش اجرای بهینه‌سازی منابع آب با رویکرد بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نو، پروژه جداسازی آب شرب از آب خام، اجرای تصفیه‌خانه‌های محلی، ایجاد پروژه‌هایی برای استفاده از آب باران، پروژه کمربند سبز مشهد و بهره‌گیری از روان آب‌های سطحی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تصریح کرد: می‌توان با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی در کشورمان و همچنین سایر کشورها فضای سبز شهر را توسعه داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.