«من ناصر حجازی هستم» در نوبت اکران بخش هنر و تجربه سینما هویزه مشهد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر پردیس سینمایی هویزه مشهد گفت: فیلم" من ناصر حجازی هستم" در نوبت اکران در بخش هنر و تجربه این سینما قرار گرفته است.

حسن کریمی با اشاره به اکران سراسری فیلم‌های هنر و تجربه افزود: خوشبختانه استقبال از فیلم‌ ها خوب است به‌ گونه‌ای که شنبه هر هفته جلسه نقد و بررسی یکی از فیلم‌های اکران این بخش با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

وی به 4فیلم پر فروش از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در پردیس سینمایی هویزه اشاره و تصریح کرد: فیلم‌های محمد(ص)، نهنگ عنبر، گینس و ایران‌برگر چهار فیلم پر فروش 9 ماهه امسال بوده است.

مدیر پردیس سینمایی هویزه با بیان اینکه فیلم محمد(ص) با فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان بیشترین فروش را داشته است، افزود: فیلم نهنگ عنبرمبلغ 750 میلیون تومان، گینس 175 میلیون تومان و ایران برگر فروشی به مبلغ 140 میلیون تومان داشته که این چهار فیلم جز چهار فیلم پرفروش از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بوده است.

وی به میزان فروش 9 ماهه امسال پردیس سینمایی هویزه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه پردیس سینمایی هویزه مشهد 4 میلیاردو 193 میلیون تومان فروش داشته است.

سینمای هنر و تجربه به آثار سینمایی کوتاه، بلند و مستند که دارای معیارهای هنری و فرهنگی نیز باشتد اطلاق می شود.

هم اکنون پنج سینمای کشوراز جمله، موزه سینما، پردیس کوروش، سینما آزادی ، خانه هنرمندان و سینما «هویزه» مشهد آمادگی خود را برای حمایت از طرح بخش سینمای هنروتجربه اعلام کردند .

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.