عضو تیم ملی امید کوهنوردی کشورمان گفت: دوست دارم در آینده نزدیک به قلل هشت هزار متری دنیا صعود کنم.

نسترن گودرزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: سالهاست در رشته کوهنوردی فعالیت می کنم، دوست دارم به قلل هشت هزار متری دنیا صعود کنم و پرچم کشورم را بر بلندای این قلل به اهتزاز در بیاورم .

وی تصریح کرد: بیشتر کوههای ایران مانند دماوند، سبلان و علم کوه و.... صعود کرده ام.

صعود سراسری به تفتان
گودرزی در ادامه گفت: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وگرامی داشت دهه فجر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی امید از روز 14 بهمن به قله تفتان صعود خواهیم کرد.

اردوها آموزنده و مفید است
وی تاکید کرد:تاکنون شش مرحله اردوهای تمرینی و آماده سازی هیمالیا نوردان امید کشورمان در شهرهای مختلف ایران صورت گرفته است و هفتمین اردو 30 دی تا 2بهمن در منطقه لواسانات تهران برگزار خواهد شد که این اردوها برایمان بسیار آموزنده و مفید بوده است.

گودرزی گفت: سال گذشته برای تشکیل تیم ملی امید فدراسیون فراخوان داد و 63 کوهنورد به نخستین اردو دعوت شدند که از این تعداد 18 کوهنورد بهمن 93 به قله ارارات اعزام شدند که 5-6 نفر توانستند قله را فتح کنند که بنده هم جز انها بودم در تابستان 94 هم به منطقه هیمالیا چال هند رهسپار شدیم و طی 20 روز برنامه در چندین قلل این محل صعود اجرا کردیم.

کوهنوردی را ادامه خواهم داد
وی عنوان کرد: در کوهنوردی اهداف زیادی دارم و در آینده این ورزش را ادامه خواهم داد و می خواهم صعودهای برون مرزی زیادی را انجام دهم در کنار این ورزش سنگنوردی آزاد در طبیعت انجام می دهم.

این ورزش لذت بخش و مهیج است
گودرزی تاکید کرد: کوهنوردی ورزشی روحیه بخش است. به انسان کمک می کند سخت کوش باشد و با مشکلات زندگی مقتدرانه مبارزه کند.

زارعی شخصی وارسته و مدبر است
وی در پایان درباره رییس جدید فدراسیون کوهنوردی خاطر نشان کرد: وی مدیری لایق و کاربلد است و این از کارهایی که در این مدت انجام داده است می توان دید و شخصی وارسته و مدبر خوبی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار