سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با تاکید بر اینکه این باشگاه بازیکنی را به زور جذب نمی‌کند، اظهار کرد دلیل شکست‌های تیمش، نداشتن خودباروی بازیکنان نیروی زمینی است.

محمد‌رضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دور دوم رقابت‌های سوپرلیگ برای ما خوب بود. هرچند به هدفی که داشتیم نرسیدیم اما به آن نزدیک شدیم و توانستیم بازی به بازی اختلاف امتیازمان را با حریفان کمتر کنیم.

وی افزود: به هرحال تیم های دیگر حاضر در لیگ، چه از لحاظ جذب بازیکن به ویژه بازیکنان خارجی، چه از نظر حامی مالی و امکانات، شرایط مناسب‌تری از نیروی زمینی دارند. ما با توجه به شرایط خودمان نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و ناراضی نیستیم. مدیریت باشگاه هم تا حد امکان مشکلات را حل می‌کند.

اسلامی با انتقاد از افرادی که ادعا داشتند نیروی زمینی مقابل تیم‌ها از دفاع زون استفاده می کند، توضیح داد: این گفته‌های غیر کارشناسانه‌ای که انتقال می‌دهند ممکن است به روحیه تیم لطمه بزند. اگر می‌گفتند دفاع پرس می‌توانستم بپذیرم اما دفاع زون را هرگز. نیروی زمینی در هر بازی از سه یا چهار نوع دفاع مختلف استفاده می‌کند.

وی در خصوص شکست‌هایی که تیمش با اختلاف اندکی مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی متحمل شد، گفت: دلیل این شکست‌ها شاید کمی نداشتن خودباوری بازیکنان برای برد بود ولی ما تلاش می‌کنیم در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم. نمی‌خواهم نیروی زمینی در بازی‌ها نوسان داشته باشد و شیب ملایم را ترجیح می‌دهم. می‌خواهیم پیشرفت تیم در هر بازی نمایان باشد.

سرمربی نیروی زمینی ادامه داد: من 6سال سابقه مربیگری در تیم‌هایی با بازیکنان جوان دارم. به واسطه مطالعات و تجربه‌ام، این رده سنی را از نظر عاطفی و روانی به خوبی می‌شناسم و خدا را شکر به خوبی توانسته‌ام حس همدلی و ارتباط قلبی بین خودم و بازیکنان ایجاد کنم. همین امر به پیشرفت تیم کمک بزرگی می‌کند.

وی درباره احتمال جذب بازیکن  جدید در ادامه فصل توضیح داد: ما هیچ بازیکنی را با اجبار به تیم نیاورده و نمی‌آوریم. اگر بخواهیم بازیکن جدید جذب تیم کنیم باید سطح باشگاه را از لحاظ رقابتی و کیفیتی به قدری بالا ببریم که بازیکن خودش علاقه‌مند به حضور در تیم باشد. 

اسلامی در پایان با اشاره به لقب «ارتش سری» که خبرنگاران برخی رسانه‌ها نیروی زمینی را به  آن ملقب کرده‌اند، اظهار کرد : من این لقب را خیلی می‌پسندم و از خبرنگاران این حوزه متشکرم. می‌توان از این القاب خوب برای دیگر تیم‌ها هم به کار برد. القاب خوب دارای بار مثبت است و به روحیه تیم کمک شایانی می‌کند. روحیه تیم که بالا باشد می‌تواند در بازی‌ها نتایج بهتری کسب کند. ضمن اینکه لقب ارتش سری برای‌نیروی زمینی موجب ارتباط خوب هواداران با تیم شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار