پرونده دور دوم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال با برتری شیمیدر مقابل شهرداری تبریز و صعود شاگردان جواد رحمتی‌پور به رتبه سوم بسته شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار معوقه تیم‌های بسکتبال شهرداری تبریز و شیمیدر از هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران، ساعت 15:30 امروز در سالن اقدمی تبریز آغاز شد. 

شاگردان جواد رحمتی‌پور در روزی که سجاد مشایخی، گارد راس خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در خدمت نداشتند، بازی را مقابل میزبان، مقتدرانه آغاز کردند و در پایان کوارتر نخست به برتری 16 بر 7 رسیدند. 

شیمیدر در کوارتر دوم هم برتری خود را به رخ شهرداری‌چی‌های تبریز کشید و با بازی خوب اوشین ساهاکیان، محمد یوسف‌وند و بازی‌گردانی کم‌نقص فرید اصلانی، عرصه را بر میزبان تنگ کرد تا با برتری 25 بر 13 در 10 دقیقه دوم، با حساب 41 بر 20 نیمه نخست را برنده به رختکن برود. 

ورق برنگشت
شاگردان بهزاد افرادی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، با آغاز کوارتر سوم ابتکار عمل را به دست گرفتند و با کار خوب کرم احمدیان و وحید حاجیان از اشتباهات شیمیدری‌ها به خوبی بهره بردند تا این کوارتر را 22 بر 15 به نام خود ثبت کنند.

نتیجه مجموع در پایان این کوارتر 56 بر 42 به سود شیمیدر بود اما تبریزی‌ها امیدوار بودند با حفظ برتری خود، در وقت پایانی امتیازات عقب افتاده را جبران کنند اما شیمیدر این اجازه را تبریزی‌ها نداد و با برتری 24 بر 21 در کوارتر چهارم در مجموع 80 بر 63 به پیروزی رسید. 

شیمیدر با این پیروزی 31 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری اراک در رتبه سوم قرار گرفت. شهرداری تبریز هم با این شکست، ضمن تقبل شانزدهمین باخت پیاپی خود، 20 امتیازی شد و از رتبه نهم جدول تکان نخورد. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار