شهردار قدس گفت: در نظر داریم با تعبیه دوربین‌های متعدد در اقصی نقاط شهر قدس مدیریت ترافیکی در این شهر را به نحو هر چه مطلوب‌تری عملیاتی کنیم.

کولیوند:تسهیل مدیریت ترافیکی شهر قدس با تعبیه مانیتورینگ شهری
محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تراکم جمعیتی انبوه در این منطقه اظهار کرد: به طور طبیعی رشد جمعیت با افزایش ترددها و عبور و مرور همراه می‌شود و این قاعده در شهر قدس نیز جاری و ساری است.

وی افزود: کنترل بهینه ترافیک در این منطقه همواره یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های ما محسوب می‌شود و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را تعریف و تنظیم کرده‌ایم.

کولیوند عنوان کرد: تعبیه دوربین‌های شهری در اقصی‌ نقاط قدس یکی از تدابیری است که با هدف تسهیل روند تردد مدنظر قرار دارد و امیدواریم پیرو برنامه‌ریزی‌های طراحی شده حداقل 50 دوربین در سال  در نقاط متعددی از این شهر تعبیه و مستقر شود.

شهردار قدس گفت: هدف‌گذاری لحاظ شده در این عرصه به توسعه چنین امکاناتی تا سقف 2 هزار دوربین استوار است که در صورت تحقق گام سازنده‌ای برای کنترل ترافیک و بهبود روند تردد شهری برداشته خواهد شد.

کولیوند یادآور شد: ثمرات طرح مورد اشاره در ارتقای ضریب ایمنی شهر نیز ملموس خواهد بود و اتکا به چنین تکنولوژی  و تجهیزاتی می‌توان در شناسایی بزهکاران و افراد هنجارشکن در سطح شهر نیز به توفیقات برجسته‌ای نائل شد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار