بیش از 90 درصد حوادث و آتش سوزی های سطح شهر به دلیل خطاهای انسانی ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری اتفاق می افتد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در خصوص مباحث آموزشی اظهارداشت: تئوری مباحث حریق، مبانی و تکنولوژی حریق، رفتار شناسی حریق، آشنایی با طرز کار خاموش کننده های دستی، مدیریت بحران، شناخت گازها، کمک های اولیه و سایر موارد مفید و کاربردی برای خانواده ها از عناوین آموزشی در این دوره ها می باشد. 

رضایی تصریح کرد: از آنجایی که خطای انسانی یکی از مهمترین علل بروز حوادث است، از خانواده ها می خواهیم که در این دوره ها که بصورت رایگان برگزار می شود، شرکت کنند زیرا بسیاری از حوادث بزرگ، در صورت رعایت برخی مسائل جزیی قابل پیشگیری است و می توان از بروز یک فاجعه، جلوگیری به عمل آورد.

مدیر آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: بیش از 90 درصد حوادث و آتش سوزی های سطح شهر به دلیل خطاهای انسانی ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری و آگاهی نداشتن اتفاق می افتد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دوره جدید این کلاس ها در کمتر از 10 روز دیگر برگزار می شود و ظرفیت پذیرش داوطلبان این دوره ها حدود ۵۰ نفر می باشد، علاقمندان قبل از تکمیل این ظرفیت هرچه زودتر به واحد آموزش سازمان مراجعه نموده و ثبت نام لازم را انجام دهند



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.