اگر فردی قصد آزار و اذیت شما را داشته باشد با این ترفندها می توانید پیامتان را علیه تصویر برداری از صفحه ضد ضربه کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، در دنیای اجتماعی امروز، حریم خصوصی و امنیت حرف اول را می زند؛ عکس ها، ویدئو ها و اسکرین شات ها یا حتی همین پیام ها می توانند به آسانی ما و حریم شخصی مان را به خطر بیندازند. البته درست است که ما هر پیامی را متناسب با شخص اش ارسال می کنیم، اما شاید یک فردی قصد آزار و اذیت داشته باشد، پس پیشگیری بهتر از درمان است. حال در این گزارش همراه ما باشید  تا ضد ضربه کردن پیام ها علیه اسکرین شات یا تصویر برداری از صفحه را با هم بیاموزیم.

ضد ضربه کردن پیام ها علیه اسکرین شات + آموزش

Confide؛ پیام هایی واقعا خصوصی

این برنامه یکی از درجه یک های این عرصه هست، این برنامه که پیام رسان هوشمند شمرده می شود برای اندروید و آی او اس عرضه شده و زمان هر خواندن هر پیام را می داند. وقتی که خواندن یک پیام شد، برای همیشه از بین می رود. علاوه بر این، Confide از یک انکریپشن اند-تو-اند استفاده می کند که با استفاده از این ویژگی درون سازی شده می توان ارسال کننده را از اسکرین شات گرفته شدن مطلع کرد یا این ویژگی را کلا از بین برد. کانفاید در صورتی بهتر کار می کند که تمامی دوستان تان در آن ثبت نام کرده باشند اما اگر کمی به فکر حریم خصوصی شان باشند حتما به آن وارد خواهند شد.

برای استفاده از هر بخش این برنامه باید حتما ثبت نام کرده باشید، با دوستان فیسبوک تان همگام می شود ولی نمی تواند با استفاده از آن شما را ثبت نام کند! بنابراین نیاز به صرف کمی زمان برای ثبت حساب کاربری تان می باشد.

هنگامی که انجام این کار به اتمام رسید، Confide به شما امکان ارسال اولین پیام را خواهد داد. یک یا چند فرد از مخاطبان تان انتخاب کرده و در صورت تمایل یک تصویر/سند همراه پیام ارسال کنید. پیش از ارسال می توانید نحوه پیش نمایش پیام برای طرف مقابل را مشاهده نمایید. برای این کار از آیکن Preview در گوشه راست بالای صفحه استفاده نمایید.

ضد ضربه کردن پیام ها علیه اسکرین شات + آموزش

نکته: در صورتی که هیچ دوستی در کانفاید ندارید، از جایی که کمتر کسی آن را می شناسد، می توانید از یک دعوت نامه استفاده نمایید. افراد دریافت کننده، بهتر است از کانفاید برای مشاهده پیام ها آن هم به صورت خصوصی استفاده کنند.

برای مشاهده یک پیام، کافی است بر روی مکالمه مورد نظر را لمس کرده و با مشاهده افکت، خط ها را کم کم به پایین بکشید تا پیام های خود را مشاهده نمایید. همچنین مشاهده دو خط همزمان امکان پذیر است. اگر فرد موردنظر شما فایل سند یا تصویر ارسال کرده، آن را در پایین تر می توان یافت.

ضد ضربه کردن پیام ها علیه اسکرین شات + آموزش

اگر می خواهید یک پیام را چند مشاهده کنید می توانید یک بار دیگر بر روی آن لمس کنید. اما توجه داشته باشید با خروج و بازگشت مجدد به صفحه مکالمه، حتی پیام مشخص شده هم پاک خواهد شد. تنها می توانید در همان زمان به مشاهده آن بپردازید.

ضد ضربه کردن پیام ها علیه اسکرین شات + آموزش

به طور جالب انگیزی، کاربران اندرویدی یک شانس امنیتی خیلی بزرگ دارند، زیرا اپ کانفاید در اندروید به آسانی اجازه دریافت اسکرین شات را نمی دهد. اگر کاربری این کار را انجام دهد، خیلی شیک کار نمی کند! با توجه به محدودیت های iOS نیز، چنین چیزی ممکن نیست. در عوض، حتی اگر فردی بتواند اسکرین شات بگیرد، کانفاید این را اطلاع رسانی خواهد کرد، تقریبا مثل اسنپ چت.

ضد ضربه کردن پیام ها علیه اسکرین شات + آموزش


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار