رئیس پارک فناوری پردیس از آمادگی این پارک جهت معرفی 70 اختراع فناوری به سرمایه گذاران از طریق بازار دارایی فکری خبر داد.

مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این پارک 4 بخش عملیاتی خاص برای ایده‌ها یا استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است که شامل مراکز رشد، بازار دارایی فکری، مرکز توسعه کسب و کار،‌ مرکز شتاب‌دهی نوآوری در راستای اجرایی کردن ایده‌ها است. 

وی بیان کرد: بازار دارایی فکری از خرداد ماه سال 93 راه‌اندازی شده و نوآوری ها، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری در این بازار خرید و فروش می‌شود در این بازار اختراعات از طریق بازار سرمایه گذاری می‌شوند و با بالاترین قیمت فروخته یا واگذار می‌شود. 

صفاری نیا تصریح کرد: تا کنون بیش از 160 اختراع به این بازار فرستاده شده که از این تعداد 70 اختراع تائیدیه لازم را دریافت کرده‌اند. 

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به 70 اختراعی که تائیدیه لازم را اخذ کرده‌اند، خاطر نشان کرد: اکنون این 70 اختراع آماده معرفی به سرمایه گذار هستند و در راستای جذب سرمایه گذار برای این اختراعات فستیوال بازار دارایی فکری با هدف نمایش عمومی نوآوری‌ها در یک حوزه تخصصی برگزار می شود تا سرمایه گذاران برای به نتیجه رسیدن یک اختراع تصمیم بگیرند. 

وی عنوان کرد: اولین فستیوال بازار دارایی فکری و عرضه اختراعات سال گذشته برگزار شد، دومین فستیوال بازار دارایی فکری در بخش تخصصی و نوآوری صنعت لوازم خانگی در 21 دی ماه برگزار شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sarfraz
۱۱:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام
سرمایه گذار روی اختراعات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۴
سلام . خداقوت . درخواست راهنمایی ومساعدت راضی ام به رضایش چون هرچه صلاح بداند آن درست است وبس پسرم15 اختراع درموردپزشکی و مهندسی به ثبت رسانده بود که الان درقید حیات نیست لطفآ راهنمایی ومساعدت فرمایید چگونه شروع کنیم که هم زحمت ایشان هدر نشه وهم ملت مان و کشورمان استفاده کنند ممنون