آزادكار كشتي كشورمان، كه درخواست حضور در وزن ٦١کیلوگرم در جام تختی را به كادر فنی مربوطه اعلام كرده بود، به دلیل مصدومیت از حضور در جام تختی انصراف داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود اسماعیل پور ، در نامه ای به شورای فنی اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای چپ و درد شدید كه در تمرينات اردويي اتفاق افتاد،  توانایی حضور در رقابت های بین المللی جام تختی را ندارد.  
 
كادر فني كه قبلاً با درخواست اسماعیل پور برای حضور در وزن ٦١کیلوگرم موافقت كرده بود،  با توجه به اینکه جام تختی طبق مفاد تبصره ذيل بند هفتم از فرایند انتخاب تیم های ملی، برای اوزان غیر المپیکی (٦١،٧٠کیلوگرم) ، مرحله نهايي انتخابی تیم ملی محسوب می شود،  مطابق مفاد بند دهم از بخش "د" فرآیند مذکور (درخصوص شرايط بررسي مصدومیت هاي احتمالي كشتي گيران برگزيده مسابقات انتخابي تيم ملي) ، در نهايت موضوع يادشده پس از طي مراحل اوليه بررسي، در شوراي فني تيم هاي ملي كشتي آزاد، مورد ارزيابي و تصميم گيري قرار خواهد گرفت.  
 
در حال حاضر پس از تاييد و پذيرش اوليه جايگاه فني مسعود اسماعيل پور در وزن ٦١ كيلوگرم، از سوي كادر فني و مديرتيم هاي ملي كشتي آزاد، مدارك پزشكی وی جهت بررسی و اعلام نظر، به كميته پزشكي فدراسيون كشتي ارجاع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار