كارگر باغ پس ازگذشت يك سال پرده از راز قتل صاحب باغ برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" گفت: عامل اصلي يك قتل در شهرستان "داراب" پس از گذشت يك سال دستگير و به ارتكاب جنايت به خاطر نگهباني از باغ و شناسايي نشدن به قتل صاحب باغ  اعتراف كرد.

سرهنگ "فرج رستمي" گفت: در آذر ماه سال 1393 ماموران از وقوع يك فقره قتل در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان "داراب" مطلع و براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد صاحب يك باغ به نام "ح – م" با شليك تير به قتل رسيده و قاتل پس از ارتكاب قتل متواري شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" اظهار كرد: كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي "داراب" با انجام تحقيقات و بررسي صحنه جرم به سرنخ هايي رسيدند كه منجر به شناسايي عامل اصلي اين جنايت شد.

سرهنگ "فرج رستمي" افزود: قاتل به نام "الف – ح" كه كارگر مقتول بود، پس از قتل وي اقدام به فرار كرده بود كه با پيگيري هاي ماموران،‌ متهم پس از يك سال فرار توسط ماموران در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان "داراب" دستگير شد.

وي گفت: متهم ضمن اقرار به قتل، بيان كرد؛ چون كارگر باغ بودم بخاطر بدست آوردن امورات نگهباني از باغ شبانه با يك قبضه اسلحه به باغ رفتم پس از شليك تير به ساختمان باغ، مقتول با من درگير و بخاطر اينكه شناسايي نشوم مقتول را با اسلحه به قتل رساندم.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" خاطر نشان كرد: متهم برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: پرده ، راز ، قتل ، برداشته شد ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.