فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "دلاور القاصی مهر" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر پرسه زدن فردی ناشناس در یکی از خیابان های سطح شهرستان ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند.

وي افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده كردند، فردی مشکوک درون یکی از خودروهای پارک شده در خیابان است که بلافاصله برای دستگیری وی اقدام كردند که وی با رها کردن خودرو اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" ادامه داد: با سرعت عمل ماموران متهم بلافاصله دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ "القاصی مهر" ادامه داد: متهم که "ع - ص" نام داشت پس از تشکیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال و در آنجا طی بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طريق و روانه زندان شد.

وي به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل پدال و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند، تا جایی که ممکن است وسیله نقلیه خود را در مناطق پر رفت وآمد که دارای نور وروشنایی کافی است پارک كنند و به محض مشاهده افراد مشکوک و اتومبیل های رها شده موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: دستگیری ، سارق ، خودرو ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.