مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ازاجرای طرح «یادآوران معروف» در بیش از 1000 مدرسه استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، رشید قربانی،درنشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: بیش از یک هزار و 700 واحد آموزشی در استان کردستان یک و یا دو کلاسه و بیش از یک‌هزار و 500 مورد آن بیش از دو کلاس دارد که اجرای طرح «یادآوران معروف» در آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری 2 هزار گفتمان دینی در مدارس استان، افزود: از این تعداد 400 گفتمان با محوریت امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:توزیع 15 هزارجلد جزء 30قرآن کریم،توزیع 2 هزار و 600 جلد کتاب با موضوع حجاب و عفاف و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع امر به معروف از دیگر اقدامات انجام گرفته در سطح مدارس استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای طرح طلایه‌داران معروف در مدارس استان دستورالعمل‌های لازم تدوین شده است، بیان کرد: طرح «یادآوران معروف» در بیش از یک‌هزار مدرسه استان تا کنون اجرا شده است.

قربانی در پایان از اعزام 400 نفر از دانش‌آموزان استان کردستانبه عنوان زیارت بار اولی‌ها به مشهد مقدس خبر داد وگفت: برگزاری مسابقه سوره مزمل با مشارکت بیش از 60 هزار نفر از دیگر اقدامات انجام شده در سطح مدارس بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.