جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: شهدا با نثار خون خود پرچم امنيت و آرامش را در کشور پر افتخار ايران اسلامي به اهتزاز درآوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ  مراد جعفري در ديدار با خانواده معظم شهيد"سيف ا.. قهرماني" گفت: خانواده معظم شهداء اسوه صبر و استقامت هستند و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مايه بقا و استحكام انقلاب اسلامي و تضمين کننده اين انقلاب در برابر تهديدات دشمنان نظام است.

وي در اين ديدار با اشاره به نقش تاثيرگذار پدران و مادران شهدا در تعالي فرزندانشان افزود: تربيت صحيح موجب رشد فرهنگ عاشورايي در دل و جان شهدا شده و امنيت کشور را مديون تلاش و تربيت حسيني پدران و مادران شهدا هستيم.

سرهنگ جعفري با اشاره به آيه اي از قرآن کريم تصريح کرد : بي شک شهدا زنده هستند و اعمال و رفتار ما را مي بينند و وظيفه ما ادامه راه آنان است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: شهدا با ايثار و فداکاري هاي مثال زدني شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور و مردم تا پاي جان خود ايستادند و در اين راه با نثار خون خود پرچم امنيت و آرامش را در کشور پر افتخار ايران اسلامي به اهتزاز درآوردند.

اين مقام مسئول ادامه داد: امروز ايران اسلامي در جايگاه رفيعي است و اين به برکت ايثار عزيزان شماست و اقتدار و موفقيت روز افزون کشور مرهون فداکاري هاي شهدا و همچنين خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران است.

وي اظهار داشت :اميدواريم ماهم بتوانيم با الگو قراردادن شهدا راه آنان را دردفاع از اسلام ،ميهن و رهبرفرزانه مان، ادامه بدهيم.

سرهنگ جعفري در پايان با اهدا لوح سپاس و هديه اي به رسم يادبود به خانواده شهيد والامقام "سيف ا... قهرماني" خاطرنشان کرد: ما بايد با تجليل از شما رمز ماندگاري که پيروي از راه شهداست حفظ کنيم.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: امنیت ، کشور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.