عضو تیم ملی یخ نوردی گفت: برای حضور در رقابتهای جام جهانی یخ نوردی کره، ملی پوشان نسبت به سالهای گذشته آماده تر هستند و انگیزه بالایی دارند.

مسعود زینالی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رقابتهای جام جهانی و قهرمانی یخ نوردی آسیا طی روز های 26 و 27 دی 94 در شهر جئونگ سانگ کره جنوبی آغاز خواهد شد، تیم ملی در شرایط بهتری به سر می برد و ملی پوشان نسبت به سالهای قبل آماده تر و با انگیزه است و امیدوارم دست پر از این مسابقات برگردیم.

وی تصریح کرد: برخی نفرات اعزامی از رقابتهای بین المللی مدال دارند، این برای تیم روحیه بخش است و ملی پوشان باقدرت به میدان خواهند رفت. رقبای آسیایی ما  میزبان ژاپن و چین و اروپایی روسیه، سوئیس ، فرانسه و کانادا است.

زینالی در ادامه گفت: در این مسابقات دیوار صعود جدید می باشدوطراحی ان با سال گذشته فرق میکند نمیدانیم بر روی چه دیواری مسابقه خواهیم دادومسیرهایبیشتر است.با این شرایط خودمان را دست کم نمی گیریم.

عضو تیم ملی یخ نوردی،  تاکید کرد: برای حضور مقتدرانه در این رقابتها اردوی 2 هفته ای در شهر کروف داشتم که با هزینه شخصی به این مکان رفتم و تازه از روسیه برگشته ام تمرینات مفید و خوبی با یخنوردان روسی داشتیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار