مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه در حوزه راه استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در بازدید از تکمیل عملیات اجرایی راهدارخانه کجل در محور اردبیل به سرچم اظهار داشت: با توجه به ضرورت تجهیز محور اردبیل به سرچم به تاسیسات روبنایی، ساخت این راهدارخانه در گردنه کجل اهمیت زیادی را در تسریع خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران دارد.

وی با بیان اینکه از زمان افتتاح محور اردبیل به سرچم تا کنون راهدارخانه سیار در این منطقه فعال است، تصریح کرد: راهداران برای انجام وظایف نگهداری این محور و برفروبی و نمک پاشی در زمستان به صورت سیار در این محور حضور دارند.

محبت‌خواه گفت: این راهدارخانه در کیلومتر 125 محور اردبیل به سرچم قرار دارد و علاوه بر ساختمان استقرار راهداران، دارای سوله انبار نمک و آشیانه ماشین‌آلات بوده که همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت 99 درصدی این راهدارخانه بیان کرد: تاکنون مبلغ 640 میلیون تومان برای احداث این راهدارخانه هزینه شده و مبلغ 400 میلیون تومان برای پرداخت در وجه پیمانکار پروژه مورد نیاز است.

محبت‌خواه از بهره‌برداری از پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی استان اردبیل در بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: تعداد 18 پروژه بهسازی و روکش آسفالت در سطح استان اجرا شده که بهره‌برداری از آنها در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.