مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل ۳۰ پروژه راه و مسکن با صرف اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه بررسی پروژه‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: در دهه فجر امسال 30 پروژه راه و مسکن به ارزش حدود 400 میلیارد ریال در این استان افتتاح می‌شود که بهره‌برداری از 542 واحد مسکن مهر و 18 پروژه راه مهمترین آنها است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال گفت: در ادامه بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر، 532 واحد در ایام‌الله دهه فجر به ارزش 315 میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح می‌شود که 230 واحد خودمالک و 302 واحد تعاونی است.

محبت‌خواه افزود: 225 واحد از این تعداد مسکن مهر در مرکز استان است که 165 واحدآن به‌صورت خود‌مالک ساخته شده‌ و واحد‌های مسکن‌ مهر در شهرهای پارس‌آباد و گرمی هم به صورت خودمالک ساخته‌ شده و آماده افتتاح هستند که به ترتیب شامل 30 و 10 واحد می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: در شهر خلخال یک پروژه 66 واحدی تعاونی و 10 واحد خودمالکی و در شهر مشگین‌شهر هم 2 پروژه 160 و 16 واحدی تعاونی و 25 واحد مسکن مهر که به صورت خودمالکی ساخته شده‌اند، آماده افتتاح در دهه فجر هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.