داورپور گفت: رکوردها وتایم هایی که ملی پوشان در اردوها زدند خیلی خوب بوده است وامید این را داریم که در این مسابقات مدال بگیریم و رو سکو برویم.

مهدی داورپور سرپرست تیم اعزامی به رقابتهای یخ نوردی جام جهانی و قهرمانی آسیای کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: همانطور که اطلاع دارید این رقابتها از 26 دی سال جاری در شهر جئونگ سانگ کره جنوبی با حضور صاحب نامان این رشته ورزشی برگزار خواهد شد تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات  شرکت دارد با توجه به رکورهای خیلی خوبی که ملی پوشان در اردوها زدند برای دکسب مدال و ایستادن روی سکو امیدواریم.

وی تصریح کرد: شرایط تیم خیلی عالی است واز نظر روحیه وتوانمندی در وضیعت خوبی به سر میبرندکل تیم تجربه حضور در میادین برون مرزی را دارندکه یک سرمایه ملی به حساب میایدوبرای اماده سازی یخ نوردان 3 اردو1 اردودر داخل ایران ودر پلور و2 اردو در خارج (روسیه) برگزار کردیم.

داورپور در ادامه گفت:رقبای ما در بخش اسیایی  کره جنوبی-ژاپن-چین –چین تایپ -هنگ کنگ-مغولستان است و–فرانسه  انگلیس-امریکا سوئیس کانادا ایتالیا روسیه از دیگر قاره ها هستند.
 
کمبود طبیعت برای یخ نوردی داریم
وی تاکید کرد:برای انجام این ورزش نیاز به طبیعت خاص وشرایط ایمن است که متاسفانه در ایران چنین مکانهایی  اندک است.

اینده این ورزش کشورمان روشن است  
داورپور در پایان خاطر نشان کرد:با وجود کم وکاستی ها استقبال خوبی در ایران از یخ نوردی میشود و جوانان بسیاری به ان میپردازندوقهرمانان خوبی در این ورزش حضور دارندباتوجه به روند روبه رشد یخ نوردی در کشورمان اینده روشنی برای ان ترسیم میکنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار