هفته نخست دور سوم سوپرلیگ بسکتبال ایران فردا در حالی برگزار می‌شود که تیم آینده‌سازان میهن اصفهان بالاخره از سوپریگ کنارکشید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست دور سوپرلیگ  هم مانندهفته‌های پایانی دور دوم، با برگزاری چهار دیدار به جای پنج دیدار به پایان می‌رسد. با کناره‎‌گیری رسمی آینده‌سازان میهن، دیدار فردای این تیم برابر شهرداری اراک هم لغو شد. این هفته در برگیرنده دیدارهای مهم و تاثیرگذاری است و باید منتظر پایان آن و تغییرات جدول سوپرلیگ 9 تیمی شده! بمانیم. 

پالایش نفت – دانشگاه آزاد 
در تعقیب صدرنشین
پالایش نفت در حالی فردا میزبان دانشگاه آزاد است که با یک امتیاز برتری، یک پله بالاتر از این تیم در جدول رده‌بندی سوپرلیگ ایستاده است. نفت با شکست سنگین برابر دانشگاهی‌ها در سوپرلیگ استارت زد اما شاگردان حماد سامری در ابتدای دور دوم، انتقام سختی از نایب‌قهرمان فصل پیش گرفتند تا در دور سوم، میزبان شاگردان مصطفی هاشمی باشند. نتیجه دیدار این دو تیم، می‌تواند بالای جدول را دستخوش تغییر و تحول کند. 

ثامن مشهد – پتروشیمی بندرامام
حاتمی دوباره به پترو رسید
ثامن که در آخرین دیدار دور دوم، با مردود اعلام شدن گل کوکیناس به ناحق برابر شیمیدر بازنده شد، فردا حریف سرسخت دیگری را در مشهد پیش رو دارد. ثامنی‌ها در نخستین روز سوپرلیگ با شکست پترو در خانه این تیم، شگفتی‌ساز شدند اما شاگردان مهدی صاحبیان، سرمربی وقت ثامن در دیدار دور دوم برابر پترو کم آوردند و بازی خانگی خود را به شاگردان مهران شاهین‌طبع واگذار کردند. حالا پترو پیشاهنگ سوپرلیگ است و مهران حاتمی بهتر از همه می‌داند، شکست در این دیدار یعنی بازماندن از کورس قهرمانی فصلی. رویارویی حاتمی با تیم سابقش از نکات جالب این دیدار است. 

نیروی زمینی- شهرداری تبریز
حمله ارتش سری به طلسم‌ شدگان
محمدرضا اسلامی فردا در حالی تیمش را به مصاف شهرداری تبریز می‌فرستد که نماینده آذربایجان شرقی، از هفته دوم به بعد رنگ برد را ندیده و با 16 شکست پیاپی در قعر جدول جا خوش کرده است. شاگردان بهزاد افرادی از هفته دوم به بعد، رنگ پیروزی را ندیده‌اند و به هیچ حریفی هم نه نگفته‌اند. نیروی زمینی با این پیروزی می‌تواند حرکت خود را به میانه جدول از سر بگیرد. 

شیمیدر – شهرداری گرگان 
رونمایی هروه توره
جواد رحمتی‌پور فردا بازیکنی را در ترکیب شیمیدر مقابل شهرداری گرگان به میدان می‌فرستد که هم تازه‌وارد است، هم تازه‌وارد نیست! هروه توره سنتر ساحل عاجی‌الاصل فرانسوی که فصل گذشته با پیراهن پمینای اصفهان در لیگ حرفه‌ای حضور داشت، در آغاز دور سوم سوپرلیگ به شیمیدر پیوسته است و به احتمال زیاد، فردا هم بازی می‌کند. شیمیدر پس از بردی پرحرف و حدیث مقابل ثامن، می‌خواهد شایستگی‌هایش را دوباره اثبات کند. آن سوی میدان شهرداری‌چی‌های گرگان هم که هر دوبازی گذشته را به شیمیدر باخته‎‌اند، نمی‌خواهند سومین شکست پیاپی را هم مقابل شاگردان رحمتی‌پور تجربه کنند. مردان پایتخت بسکتبال فردا با امید شکست شیمیدر به پایتخت می‌آیند. ‌

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار