کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه بسکتبال زندگی‌اش است، اظهار کرد قصد خداحافظی از بسکتبال را ندارد.

کرم احمدیان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشحالم که پس از 16 شکست متوالی طعم برد را چشیدیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه یکی دو بازی  دیگر را هم ببریم و دست‌کم بتوانیم بین هشت تیم حاضر در پلی‌آف قرار بگیریم.

احمدیان ادامه داد: نیروی زمینی تیم پرتلاشی است که تا دقیقه 40 می‌جنگد. برای آن‌ها مهم نیست چقدر عقب باشند و بازی خود را ادامه می‌دهند. به همین دلیل بازی نوسان داشت. پیروزی در این بازی برای نیروی زمینی مهم بود اما برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت. به امید خدا بتوانیم استارت موفقیت‌های آینده را بزنیم.

وی با اشاره به بازی موثر آکینلولو آکینبالا، سنتر نیجریه‌ای شهرداری تبریز، افزود: آکینبالا امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و از او راضی هستیم. در مجموع تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت. 

کاپیتان نیروی زمینی درباره داوری دیدار تیمش برابر نیروی زمینی، گفت: من هرگز درباره داوری صحبت نمی‌کنم. چه ببریم، چه ببازیم داوران سوت خود را زده‌اند. 

احمدیان در پاسخ به این پرسش که آیا در پایان فصل از بسکتبال خداحافظی می‌کنید؟ توضیح داد: بسکتبال زندگی من است و در پایان فصل خداحافظی نمی‌کنم. امیدوارم بتوانم سال‌های آینده هم بسکتبال بازی کنم.  

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار